Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
Klient: Gazda Group Detaling Center
Cel: Zbudowanie świadomości marki Car Detailing oraz sprzedaż usług nowym i obecnym klientom salonu BMW.
Zakres działań:
Etap prac i rozwiązanie
Po konsultacjach z zespołem Gazda Group Car Detailing przygotowaliśmy unikalne treści opisujące zakres usług, ich przeznaczenie oraz zalety dla klientów.
Stworzyliśmy identyfikację wizualną oraz kompletną stronę WWW.
Strona spełnia zadanie jako landing page do kampanii reklamowych oraz jako główne źródło informacji na temat usług Car Detailing.
Realizacja dostępna pod adresem www.ggdc.pl
Zobacz także
Strona Serwis Man - Case Study
Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
Strona GazdaGroup.pl - Case study
Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla wielomarkowego dealera samochodów
Oklejenie samochodu - co warto wiedzieć?
Pierwszy ważny element, o którym należy pamiętać. Do oklejania stosujemy folię samochodową, która dobrze się prezentuje, zachowuje kolor oraz bardzo ważne, przy usuwaniu...
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i wyborze loga przestrzennego?
Logo przestrzenne to wizytówka naszej firmy. Zależy nam na tym, aby wyglądało profesjonalnie i służyło nam przez długi czas. Pierwsze na co musimy zwracać uwagę to oczywiście jakość...
Na co zwracać uwagę przy projektowaniu i realizacji szyldu?
Kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę.
Dlaczego projekt, który wykona grafik często różni się od wydrukowanego materiału?
Sprawdź jak uniknąć rozczarowania podczas odbioru swojego projektu.