Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
Dobrze oklejony samochód jest wizytówką firmy, dlatego przed przystąpieniem do tej operacji przedstawiamy kilka faktów, które warto znać, aby nie stał się antyreklamą i nietrafionym wydatkiem.
Rodzaj folii
Pierwszy ważny element, o którym należy pamiętać. Do oklejania stosujemy folię samochodową, która dobrze się prezentuje, zachowuje kolor oraz bardzo ważne, przy usuwaniu nie tworzy szkód na karoserii ani nie odchodzi wraz z lakierem.
Odpowiednia temperatura oklejania
Podejmując się oklejania pojazdu musimy pamiętać, że folia musi się zwulkanizować, dobrze przylegać i nie tworzyć pęcherzy. Dlatego proces oklejania powinno się wykonywać w ciepłym pomieszczeniu, lub jeśli planujemy to zrobić na zewnątrz to w okresie letnim.
Unikanie newralgicznych miejsc
Warto pamiętać również o newralgicznych miejscach pojazdu, takich jak spód pojazdu. Ważne to jest dlatego, że gdy okleimy spód pojazdu w okresie zimowym będzie się do niego przyklejać sól, która może w zwyczajny sposób wyżerać nam folię. Warto więc przed zdecydowaniem się na ten krok skonsultować się ze specjalistą.
Doświadczenie aplikatora
Nie trzeba tłumaczyć tego punktu. Przed wyborem osoby, która będzie nam oklejać pojazd warto sprawdzić jego doświadczenie i portfolio oklejonych pojazdów. Nie chcemy przecież aby pojazd został nieprofesjonalnie oklejony, bądź co gorsza nasza folia uległa zniszczeniu jeszcze przed aplikacją.
Gwarancja
Profesjonalna firma daje gwarancję na folię oraz aplikację na pojeździe. Jeśli wykonawca, którego wybierzemy nie chce nam jej udzielić, lub udziela jej na bardzo krótki czas, powinna nam się zapalić kontrolka ostrzegawcza, że coś jest nie tak. Dlatego tak jak w punkcie pierwszym warto postawić na sprawdzoną firmę i aplikatora.
Jeśli macie jakieś pytania, chętnie służymy pomocą.
Zobacz także
Strona Serwis Man - Case Study
Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
Strona GazdaGroup.pl - Case study
Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla wielomarkowego dealera samochodów
GG Detailing Center - Case Study
Case Study zaprojektowania i wdrożenia strony dla studio Detailing
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i wyborze loga przestrzennego?
Logo przestrzenne to wizytówka naszej firmy. Zależy nam na tym, aby wyglądało profesjonalnie i służyło nam przez długi czas. Pierwsze na co musimy zwracać uwagę to oczywiście jakość...
Na co zwracać uwagę przy projektowaniu i realizacji szyldu?
Kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę.
Dlaczego projekt, który wykona grafik często różni się od wydrukowanego materiału?
Sprawdź jak uniknąć rozczarowania podczas odbioru swojego projektu.