Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
Case study GazdaGroup.pl
Klient: Gazda Group
Cel: Zaprojektowanie i stworzenie strony dla wielomarkowego dealera samochodów.
Zakres działań:
- Stworzenie makiety strony internetowej według standardów wszystkich marek
- Analiza i opracowanie dedykowanej grupy odbiorców
- Przygotowanie unikalnych treści oraz elementów graficznych
- Testy oraz wdrożenie strony
- Analityka
- Bieżący rozwój
Etap prac i rozwiązanie
Po zapoznaniu się ze specyfiką oraz wymaganiami wyznaczanymi przez importerów samochodowych stworzyliśmy makietę strony prezentującą logikę poruszania się oraz prezentację oferty, zakresu usług oraz informacji o salonach.
Następnie po konsultacjach z zespołami sprzedaży, serwisu oraz marketingu stworzyliśmy mapę funkcjonalności, na których najbardziej im zależało.
Po akceptacji przygotowaliśmy projekt graficzny a następnie rozpoczęliśmy kodowanie strony oraz testy.
Na stronie wdrożyliśmy m.in.
Stronę na bieżąco rozwijamy oraz dbamy o jej widoczność oraz pozycję w internecie.
Odpowiadamy za wdrożenia nowych funkcjonalności o które proszą pracownicy firmy.
Realizacja dostępna pod adresem: www.gazdagroup.pl
Zobacz także
Strona Serwis Man - Case Study
Case study zaprojektowania i wdrożenia strony dla serwisu samochodów ciężarowych Man.
GG Detailing Center - Case Study
Case Study zaprojektowania i wdrożenia strony dla studio Detailing
Oklejenie samochodu - co warto wiedzieć?
Pierwszy ważny element, o którym należy pamiętać. Do oklejania stosujemy folię samochodową, która dobrze się prezentuje, zachowuje kolor oraz bardzo ważne, przy usuwaniu...
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i wyborze loga przestrzennego?
Logo przestrzenne to wizytówka naszej firmy. Zależy nam na tym, aby wyglądało profesjonalnie i służyło nam przez długi czas. Pierwsze na co musimy zwracać uwagę to oczywiście jakość...
Na co zwracać uwagę przy projektowaniu i realizacji szyldu?
Kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę.
Dlaczego projekt, który wykona grafik często różni się od wydrukowanego materiału?
Sprawdź jak uniknąć rozczarowania podczas odbioru swojego projektu.