×

Strona GazdaGroup.pl - Case study

Case study GazdaGroup.pl

Klient: Gazda Group
Cel:  Zaprojektowanie i stworzenie strony dla wielomarkowego dealera samochodów.
Zakres działań:  
- Stworzenie makiety strony internetowej według standardów wszystkich marek
- Analiza i opracowanie dedykowanej grupy odbiorców
- Przygotowanie unikalnych treści oraz elementów graficznych
- Testy oraz wdrożenie strony
- Analityka
- Bieżący rozwój

Etap prac i rozwiązanie


Po zapoznaniu się ze specyfiką oraz wymaganiami wyznaczanymi przez importerów samochodowych stworzyliśmy makietę strony prezentującą logikę poruszania się oraz prezentację oferty, zakresu usług oraz informacji o salonach.
Następnie po konsultacjach z zespołami sprzedaży, serwisu oraz marketingu stworzyliśmy mapę funkcjonalności, na których najbardziej im zależało.

Po akceptacji przygotowaliśmy projekt graficzny a następnie rozpoczęliśmy kodowanie strony oraz testy.

Na stronie wdrożyliśmy m.in.

  • Eksport pojazdów do OtoMoto.pl
  • Automatyzację marketingu
  • Wewnętrzny system CRM do zapytań
  • Analitykę

Stronę na bieżąco rozwijamy oraz dbamy o jej widoczność oraz pozycję w internecie.
Odpowiadamy za wdrożenia nowych funkcjonalności o które proszą pracownicy firmy.

Realizacja dostępna pod adresem: www.gazdagroup.pl